Autor Wątek: Test klasyfikacyjny - tor nr 1, przebieg nr 4 - liczenie punktów  (Przeczytany 2627 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rfile2

  • kaliber forum .25"
  • **
  • Wiadomości: 85
  • dostał głosów akceptacji 36
  • Płeć: Mężczyzna
Proszę o weryfikację, czy prawidłowo interpretuję przepis dotyczący przeliczania punktów / sekund za "double miss" w ww. przebiegu w kontekście stosowania przepisu: PP 3. Failure-to-Neutralize (FTN) punkt B. - str. 17 IDPA Rule Book 2005.

Opis przebiegu: "Po sygnale wyciągnąć broń i ostrzelać po dwa razy górne pole A tarcz T1-T3".

W przypadku braku przestrzelin w tarczy lub przy przestrzelinach w tarczy poza górnym polem A należy naliczyć minus dziesięć punktów, czyli dodać do czasu 5 sekund ? Nie dolicza się kary 5 sekund za brak neutralizacji celu ?

Offline Leszek

  • kaliber forum .40"
  • *****
  • Wiadomości: 868
  • dostał głosów akceptacji 76
Odp: Test klasyfikacyjny - tor nr 1, przebieg nr 4 - liczenie punktów
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Czerwca 2011, 08:59 »
Nie dolicza się, ponieważ Test liczony jest punktacją Limited Vickers, a niej nie stosuje się kary za brak neutralizacji (PP3.B. + załącznik nr 8, strona 66).


pozdro

L
Zły Kotek

Offline rfile2

  • kaliber forum .25"
  • **
  • Wiadomości: 85
  • dostał głosów akceptacji 36
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Test klasyfikacyjny - tor nr 1, przebieg nr 4 - liczenie punktów
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Czerwca 2011, 09:29 »
Dzięki.

Pozdrawiam.

 

Forum Strzelectwa Dynamicznego RESHOOT na Facebook'u   Liga Sportera   Pistolet_i_Rewolwer_Obronny   PROGRES-BROŃ   M-GEAR_forum   4shooter   Liga Sportera